Söndag.

Godmorgon, kids!

Woah, supermysig dag igår! Vi tog en promenad i det grymma vädret, klarblått och massa solsken! Drog förbi macken en sväng för att köpa massa till melodifestivalen. Fick bli grönsaker och dipp!

Jag är ju en liten schlagernörd utav mig... Älskar att hänga i schlagerbarer när man är ute på krogen, så man får skriksjunga till sköna dängor man aldrig tröttnar på! Och sen tycker jag alltid showen är kul att titta på. Dessvärre är det bara showerna som förbättras i melodifestivalen. Schlagern har ju försvunnit helt?! Vart fan är Lena PH, Carola och Kicki Danielsson? Martin satt med skämskudden genom hela melodifestivalen igår...

Meeen iallafall - idag vet jag inte va det blir. Lutar åt tvspelande då jag känner mig jävligt sugen på litte Red Dead Redemption. Kanske WoW. Vi får se, spela blir det iaf. ;)

Ha en awesome söndag!


Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!