On the road again!

Hey kids!

Nu sitter jag på tåget mot Stockholm. Är påväg hem efter en awesome vecka med mitt hjärta. Därav kass uppdatering, för jag vill ju umgås med han så gott jag bara kan.

Men som sagt, asbra vecka! Har lyckats få Martin att se på melodifestivalen, varit hos hans mamma och druckit kaffe och äntligen fått träffa hans lillsyrra Elin! Skithärlig brud! Vad har vi gjort mer då? Spelat och sett sjukt mycket filmer. Den bästa av dom va Wreck-it Ralph. Hyrn!

Känner mer o mer varje gång jag befinner mig hos Martin att jag vill va där 24/7, trivs väldigt bra där. Men vi har ju som sagt bara varit tillsammans i fyra månader snart, så jag väntar gärna några månader till. Fast jag har redan kollat lite jobb där. Sen så ska jag försöka få med mig min dator nästa gång jag åker upp! Mer bloggande och mer gaming. ;)

Hoppas också på mycket jobb när jag kommer hem! Har saknat telefonsamtalen, haha. Och mappa!

Men nu ska jag fortsätta åka tåg, ses 22.00, Karlstad! PÖSS

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!