Ledig idag, SWEET!

Yo!

Shit, va seg man var igår efter jobbet. Jag har ju jobbat varje dag från förra måndagen tills igår, söndag. Hela veckan, alltså. Var helt slut igår när jag kom hem, så det fick bli ett välförtjänt bad i en halvtimme. Otroligt gött!
 
Idag fick jag sova ut rättså rejält iaf, har sovit i ca 10 timmar, kanske. Vaknade iaf 12.50, haha. Men det var jag också värd tyckte jag! Himla skönt att få sova ut.
 
Men imorgon är det tillbaka till jobbet, och på onsdag. Sen är jag ledig i nästan två veckor. Sweet! Ska ju till Uppsala och Söderhamn, som sagt. Ska bli så fruktansvärt kul!!
 
Ohwell. Nu ska jag ta hand om disken här hemma, sen ska jag spela lite WoW tror jag. :)
 
Pöss!
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!