Jobbajobbajobba!

HEY!
 
Idag vart det jobb för första gången på väldigt länge. 2 veckor sen, typ. Jag hade nästan glömt bort hur jag brukar prata i telefonen, haha. Har ju mitt flow ibland, men nu var det lite pirrigt igen. Men jag älskar mitt jobb, I do. Och arbetskollegorna bidrar mycket till det! Himla tur att jag ska jobba hela veckan förutom på fredag.
 
Mitt hjärta har gått & blivit magsjuk också... riktigt töligt med tanke på att han redan är sjuk 24/7 annars. Men nu hade han extrem huvudvärk med. Vill bara åka dit och ta hand om honom! Finis.
 
Snart är det ju Alla Hjärtans Dag också, och jag kommer fira den med Majda på dagen eftersom jag jobbar kväll då. Hade mer än gärna firat denna dag med Martin, men det blir ju svårt efter som det nästan är 50 mil emellan oss. Men vi får väl fixa något när jag är där den 24e Februari!
 
Nu ska jag fortsätta med Love Is In The Air på WoW, hehehe. Pöss.
 
Kärlek.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!