Jobb, jobb och jobb.

HEY!
 
Ber om ursäkt för den skitdåliga uppdateringen den här veckan, men jag har varit busy med jobb och massa häng med fina vänner! Och lite gaming, såklart. HEHE.
 
Det har iallafall varit en bra vecka. Lugn vecka, fast alltid har det dykt upp något. Har som sagt jobbat, inte firat alla hjärtans dag, hängt med Cassie & Majda, ätit kinabuffé och spelat sjukt mycket WoW! Har inte haft tid att blogga då, haha. Men jag lever iaf, dats ze point.
 
Men i förrgår var det ju Alla Hjärtans Dag. Jag är den som inte brukar fira den dagen nåt speciellt, men väljer väl ändå att visa uppskattning lite extra. Städade lägenheten åt mappa. Själv fick jag triss och vann 90:-! Score! Och så lunchade jag med Majda, Cassie och Alex på Nya Peking. Efter det vart det jobb och när jag kom hem så spelade jag WoW med mitt hjärta. En jävligt bra dag, ändå!
 
Och i helgen blir det mer jobb. Jobb, jobb, jobb. Men bra att få ihop dom sista pengarna innan jag drar iväg nu nästa helg till Uppsala och Söderhamn. Ska bli så jävla gött att få komma iväg igen! Speciellt nu när vi tjejer ska hitta på något tillsammans OCH att jag ska få träffa Martin direkt efter den helgen. Åh, jag kommer må bäst!
 
Men nu vet ni hursomhaver hur min vecka och dom resterande dagarna ser ut. Jobb. ;)
 
Pöss.
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!