Hektisk söndag, också.

Ellu!
 
Idag har det varit en söndag som vart livat! Drog iväg till salongen & städade med mamma, sen köpte vi sista-minuten presenter till min systerson som fyllde ett år idag. Sen var det bara att slänga sig i duschen och göra sig klar för 1års kalaset. Fick en himla god tårta och gott fika, och Alfred (systersonen som fyllde år) fick massa paket. T.om Ellen (systerdotter) fick paket också, fast hon inte fyllde år, haha. Så det har varit en fartfylld dag. Minns inte när jag var såhär aktiv en söndag senast, haha.
 
Men nu är vi hemma igen! Har ätit grillade kotletter och pommes, omnomnom. Nu håller jag på att göra lite achievements på WoW. Det är ju Love Is In The Air-event där. Alla Hjärtans Dag, för er som inte förstod det. Hoppas att Martin kommer in snart också, men han är så insatt i ett annat spel för tillfället. Fick höra hans fina röst alldeles nyss. Usch va jag saknar dig när vi är ifrån varann. Men nu är det bara exakt två veckor kvar tills vi ses igen!
 
Imorgon står det jobb på schemat. 16 - 21. Lite trist att jobba kvällspass eftersom det bara är fem timmars arbetstid, men det är ju smällar man får ta när man är rekryterare.
 
SKA OCKSÅ LÄGGA IN HÄR ATT EN UTAV MINA NÄRMASTE VÄNNER BLEV MAMMA INATT! STORT GRATTIS LOLLO OCH DANIEL TILL ER LILLA TJEJ!
 
Hoppas hursomhaver att ni haft en go söndag. Det har jag. Och nu ska jag spela vidare på WoW. Bjuder på lite bilder från kalaset, också. Pöss.
 

 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!