Hektisk lördag!

Ellu!
 
Vilken jäkla dag det har varit idag! Phew.
 
Började med att jag vaknade lite sent. Sov i typ 10 timmar. Kollade på en dokumentär om mobbning, ska förklara lite mer om åsikterna om den i ett annat inlägg.
 
Efter dokumentären blev jag sjukt sugen på att spela WoW. Startade datorn och var pepp som fan. Sen upptäckte jag att musen var borta. Vart fan är den? Min första tanke var ju såklart att min bror hade varit hemma hos oss och tagit den. Det visade sig stämma rätt bra också.
 
Så jag fick åka iväg och köpa en ny även om jag inte hade råd med en. Och när jag väl köpt en ny mus och kommit hem igen så ligger min gamla mus på sängen, och min bror var hos oss då. Han hade bara lånat den. Jag hade alltså varit flyförbannad, helt övertygad om att han hade kidnappat den för gott.
 
Jag kanske möjligtvis har damp/adhd, för jävlar va lätt det är för mig att bli arg. Skitarg. Måste lära mig att lugna ner mig...
 
Men nu måste jag hursomhelst lämna tillbaka musen jag köpte idag. Fett drygt. Men får iaf mina pengar tillbaka! Sweet.
 
Efter att jag fått spela lite WoW i en timme så drog jag iväg till Majda. Snackade litte och kollade på tvn. Sen kom Cassie med hennes hund Enya, o kollade på melodifestivalen. Sean Banan var ju helt klart bäst. Han är ju sjukt duktig på att göra shower och roliga låtar! Sen var Rickard Wolff bäst också. Fast inte hans låt, utan när han sa "Jag dödade Moufasa". KUNG!
 
Men nu är jag iallafall hemma igen. Ska strax dra igång en film, sen sova. Ska upp tidigt imorgon och städa på salongen, sen ska jag iväg på min systersons 1 årskalas! Gud va fort barnen växer...
 
Ni får ha en fortsatt grym helg iaf! Pöss.
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!