Framme i Uppsala!

Hey!

Kan ni påminna mig att aldrig någonsin mer dra med en stationär dator när jag ska åka iväg med tåg/buss? Jag har aldrig varit så svettig i hela mitt liv tror jag. Vanligtvis när jag går in till stan brukar det ta 10 minuter. Med packning och dator tog det 45 minuter! Förstår ni hur jobbigt det var då?

Men nu är vi äntligen framme. Väntar på Jonathan (linns kille) som ska hämta oss inne i stan. Blir chill ikväll!

Nu ska vi iaf röra på oss efter att ha suttit på waynes i drygt fyra timmar.

Tjarå!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evah - En av Karlstads största bloggar

Men usch vad jobbigt att dra med sig en stationär dator. :P

SVAR: Tack för din medverkan. :) Svaren kommer upp senare i veckan, med kanske just länk till din blogg! Håll utkik! :)

2013-03-04 | 16:51:21
http://evaaaahs.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!