värmland.

Nu är jag påväg. Helt sjukt. Pirrade lite i magen igår när jag tänkte på att jag skulle få träffa mamma och pappa idag. 
 
Jag har längtat så jäkla länge att få komma hem till Karlstad, men insåg imorse att jag kommer sakna min sambo lite mer än vanligt. Vi har ju haft det så jävla bra nu i nån vecka. Utan tjafs eller irritationer. Men klart det är skönt för oss båda att komma ifrån varann lite också! 
 
Tågkonduktören sa alldeles nyss i högtalarna; "Välkomna ombord på SJ-snabbtåg, som ska ta er till vackra Värmland och Karlstad". Det har du jävligt rätt i. 
 
Mamma ska möta mig på tågstationen kl 15.05. Då ska vi kramas! Ses snart, mitt vackra Värmland!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!