Snö snö snö.

Hallå!
 
Vi har fått hur mycket snö som helst här i Mohed/Söderhamn! Haha, blev överlycklig när Martin sa att det toksnöade ute. Ni ska ju bara veta hur mycket man härjat i snön när man var barn... vem har inte gjort det, egentligen?!
 
Anyway. Nu har jag skaffat tågbiljett hem till Karlstad. Dessvärre åker jag dagen EFTER Lucia, men vafan. Hem kommer jag ju, och det ska bli så mysigt. Kommer sakna min älskling såklart, men vi får iallafall fira nyår ihop! 
 
Och jag hoppas ju såklart varje dag att Dollarstore ska ringa mig och be mig få jobba lite! Men telefonen är knäpptyst. :( Söker jobb också, men det är inte mycket här i lilla Söderhamn. 
 
Men annars rullar allting på, och jag mår kalasbra! Har varit ute i det fina vädret en sväng. Gött!
 
Här kommer lite snöbilder som jag tagit. :)
 
Såhär ser det ut när man kikar från vårat fönster.
 
Påväg till macken. Det här kortet är taget på själva flygfältet. Kritvitt!
 
Och såhär ser det ut om man kikar från vår trappuppgång. :)
 
Och denna bild tog jag hemma hos Sabinas mamma & Johan! Dom bor så jäkla fint!
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!