SNART ÄR DET JUL!

Åh, nu är det den första December! Och första advent!!
 
Jag är en riktig julmänniska jag. Jag älskar julen, för det betyder familjens högtid. Har t.om börjat kollat på massa mysiga julfilmer! Och snart orkar jag nog inte vänta på att få åka hem till Karlstad, längre. Spricker snart! Men har möte med Praktiklyftet, så det är tyvärr inte bara att åka hem. Men snart så!
 
Slog in lite julklappar igår också. Och idag skulle jag velat dra fram ljusstaken och julgardinerna som Martin har gömt undan någonstans. Men han har inte så bråttom med såna saker... han är inte särskilt förtjust i julen heller. Inte ens julmusik som är hur bra som helst?! Just därför man längtar efter Karlstad lite extra, för hemma hos familjen Nilsson så får man julkänsla. Mamma har sagt att vi ska julbaka och pynta granen när jag kommer hem! Sen så vore det himla bra om jag kunde ta mig hem innan Lucia, för jag vill gärna duka fram Luciafrukost åt mina fina föräldrar. 
 
Och sen ska jag givetvis handla klart julklappar med mina tjejer, för det är också tradition! ;)
 
MYS!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!