Karlstad!

Nuuu är jag i Karlstad! Känns så konstigt, men så otroligt gött. :) mamma & pappa skämmer verkligen bort en.
 
Igår när jag landade i Karlstad så hämtade mamma upp mig på station. Jag skakade till i benen när vi stod där och kramades, haha! Hade ju inte setts på 3 månader. Sen kom vi hem, och då fick jag en bamsekram av pappa! Han passade även på då att bjuda på mousserande rosé och lite glögg, för att fira att man kommit hem. 
 
Sen så ringer min syster till mamma och undrar om hon och barnen kan komma över, hur kul?! Så dom kom förbi och jag fick så goa kramar av ALLIHOP! Trodde min systerson skulle vara blyg men han kastade sig på mig och gav mig en kram. Underbara lilla familjen Tyrenhag! Efter en stund satte vi oss och åt supergod mat! Pulled pork (nåt himla gott recept pappa hade hittat nånstans) med mos och coleslaw. Sjukt gött! Sen blev det hockey och en film, sen sova.
 
Idag har jag och mamma varit iväg hela dagen lång på stan. Vi har letat julklappar. Lyckades hitta till Ellen, men till Alfred har det varit hur svårt som helst. Letade i varenda jävla affär efter "Bärgarn" i filmen Cars. Men allting är ju i princip slut. Så jäkla tråkigt. Men tänkte sticka iväg imorgon igen och kolla när dom öppnat. 
 
Efter handling på stan och bergvik så åkte vi hem och åt kålpudding (herremingud va gött, kommer gå upp 20kg när jag åker tillbaka till Söderhamn haha). Sen nu har jag bakat snickerskaka! Och nu har jag hamnat här framför datorn... är helt slut, haha. Men en mycket rolig dag har det varit! Megatack för denna dagen, älskade mammi!
 
 
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!