Dan före dopparedan.

Nu börjar det vända, hörrni!

Jag är galet täppt i näsan. Har problem med att andas. Men jag känner lukt och smak nu!! Jag känner jullukten, och det är så jäkla bra!!! Haha, sjukt nöjd. 
 
Idag gick vi upp tidigt. Pappa och brorsan till jobbet och jag och mamma slog in resten av julklapparna och städade lite. 
 
Nu har vi precis klämt i oss lite McDonalds, så nu ska vi bara invänta Bingolotto! Tror däremot att jag måste sova en sväng, annars kommer jag aaaaaldrig orka hålla mig vaken ikväll. Gick ju upp vid 7 såatteh...
 
Julafton äre ju imorgon också. December har gått så himla snabbt! Jag har ju inte ens lyssnat sönder julsångerna som spelas på radion. 
 
Slänger in ett God Jul-inlägg här imorrn. Och önska mig lycka till ikväll så jag kan dra hem drömvinsten!
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!