Bläää.

Ja, jag är fortfarande sjuk. 
 
Min lukt/smak försvinner när jag sitter/ligger ner. Har lite småpanik. Jag måste få känna smaken och lukten av julbordet på tisdag! Det borde vara en sjukfri dag på Julafton, tycker jag! Så himla trist att va sjuk just då... av alla dagar på året.
 
Men igår var jag iväg en sväng till mammas salong för att träffa några i släkten och klippa mig. Var lite småjobbigt att va social, för jag var ju så trött. Men väldigt kul att få träffa de flesta! Och håret blev himla fint också! Jag ville ju egentligen ha lite vinrött... men jag tycker det blev nån lila-aktig färg? Haha. Cool var den iallafall, och så jäkla gött att inte ha sådär superlångt hår nu heller. Sköööööönt!
 
Idag har jag legat i sängen. Snorat. Tagit ett bad. Snorat lite till. Ätit mat. Så nu ska jag väl snora vidare, och invänta sista avsnittet av Solsidan, som börjar sisådär om... 4 tim och 40 min.
 
Gör mig frisk!
 
 
Kusin Tompa & kusin Fia. :)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!