Bebis-marathon.

Halloj.
 
Herremingud va fullt upp jag haft sen jag klev av tåget hemma i Karlstad. Det tar aldrig stopp, för det är ju så många som vill umgås med mig nu när jag är hemma, haha. Man känner sig nästan som en litten celebrity. ;)
 
I lördags så kom ju syrran och barnen lite spontant. I söndags blev de ju stan med mamma hela dagen. Igår så träffade jag Cassie och hennes son William (sötaste ungen jag sett!). Idag fick jag träffa Lollo och hennes dotter Nellie (som har blivit 10 månader, fast det var typ igår hon föddes?). Så det har varit ett slags baby-marathon här. Jag har umgåtts och lekt med bebisar nu i några dagar. 
 
Och imorgon ska jag få träffa min stora bebis-kompis Po! Vi ska väl dricka kaffe, förmodar jag. Och bara umgås. Ska bli kul! 
 
På torsdag har jag ingenting planerat, förutom att Praktiklyftet ska ringa mig och kolla hur det går för mig med arbetssökandet. 
 
På fredag ska jag träffa Majda.
 
På lördag ska jag kolla när brorsan är DJ på Tingvallastadion.
 
På söndag ska jag väl förmodligen va på stan.
 
På måndag ska jag ha uppesittarkväll med mamma och pappa.
 
På tisdag är det julafton.
 
På onsdag blir det väl utgång.
 
På torsdag vet jag inte.

På fredag kanske jag ska äta kalkon.
 
På lördag kanske jag åker hem.
 
FUUUUULL FART, KARLSTAD!
 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!