Tisdag!

Hoppas ni gillar min nya bloggdesign! Googlade fram den på nåt vänster, så den får va min design tills vidare. Tyckte den andra jag hade var så jäkla tråkig :p
 
Idag ska det packas och greja inför söndagen! Måste skicka tillbaka dom två mjukisbyxorna jag beställde också. Det ena paret var för små och den andra var på tok för stort. Att det ska vara så svårt att hitta vanliga bra mjukisbyxor!!! Haha.
 
Och just nu har vi en fixa-och-dona-man här på besök. Han är inne på vår toalett och ska laga den. Sen ska han styra upp lite andra smågrejer också. Hatar när sånadär arbetare kommer hem till en. Man vet inte om man ska va social mot dom eller inte. Jag är iaf den där personen som sitter knäpptyst på sitt rum, haha.
 
När han har gått ska jag börja min dag, tänkte jag. Äta frukost, packa och sådär. Och till sist jobba mitt sista arbetspass! Wuäääh, vill inte!! Haha.
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!