Stinaberit goes bananas!

Halloj!
 
Då var man hemma i Karlstad igen. Landade igår på värmländsk mark kl 17.13! Skönt att va hemma igen, men nu är det ju en del man ska ta tag i här! 
 
Startar redan imorgon med att gå till Telia för att säga upp mitt abonnemang. Sen så ska jag hämta ut nya p-piller, och efter det blir det lite tittande på stan. Ska iaf till Lagerhaus och kolla vad dom har för spännande där. Såg att Johanna (en tjej jag jobbat med) la upp lite bilder från hennes lägenhet där hon handlat en massa fint på Lagerhaus. Så då fick man ju lite inspiration. :)
 
Jag är hur pepp som helst inför den här flytten! Martin kommer säkert bli galen på mig, för jag vill bara börja köpa en massa nya prylar direkt, haha! Men man måste ju tänka lite realistiskt och spara också. Ska ju ha råd med möbler och sånt, o inte bara massa småsaker. Men kaffekokare och en större säng är prio ett. ;)
 
Och så ska jag jobba imorgon också, från 16 - 21. Har inte varit där på över 2 veckor, så det ska bli gött att få töla igen! Saknar ju jobbet när jag inte är där. Kommer bli rövjobbigt att inte jobba kvar där framöver!
 
Menmen. Nu ska jag kika vidare på nätet! Haré gött!
 
Såhär kul har jag haft det idag....
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!