Söderhamnsbo!!!!

AAAAAAAAAAAWESOME!!
 
Jag har fått provanställning i Söderhamn i 6 månader på TelePerformance! Var ju egentligen sommarvikariat jag hade sökt, men tydligen ville dom provanställa mig i 6 månader! Så nu sitter jag här och firar med rödvin, öl och fireball-shots! Mycket nöjd just nu.
 
Lite känsligt har det ju varit idag, för efter intervjun blev det mer "verkligt" eller vad man ska säga. Jag vet ju nu att jag kommer att leva ihop med han jag älskar av hela mitt hjärta, och det är ju på både gott och ont. Det som är bra med att jag kommer bo i Söderhamn är ju att jag får va med Martin dygnet runt, precis som jag vill ha det. Jag har haft väldigt svårt med distansen. Det negativa är att jag lämnar Karlstad, där jag har alla polare och familj som jag älskar mest av allt i hela världen.
 
Men jag är redo för att satsa. För 1 år sen trodde jag aldrig att jag skulle hitta en så fantastisk människa som jag kommer att leva med och flytta in hos i en helt annan stad. Det är så mycket nytt som händer nu, och jag ser ju bara fram emot det. Att träffa nya människor är ingenting som skrämmer mig, iaf inte här. Alla är så öppna och trevliga! Så jag tror jag kommer trivas jättebra. Men fan va jag kommer sakna mappa. Jag är ju så mappasjuk att det inte är klokt. Men Martin har sagt att vi kan åka till Karlstad så fort jag kommer tycka att det blir för jobbigt, så det känns ju bra att han stöttar mig.
 
FAN VA SJUKT, jag kommer bli Söderhamnsbo om en månad!!!!! HAHA, helt galet!
 
// Asnöjd tjej
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!