Snart dags för hemfärd!

Yo!
 

Har fått order av min storasyster att blogga lite bättre nu när jag ska flytta till Martin osv! Hon vill ju ha koll på lillasyster, så då kan man ju inte göra annat än att lyda. ;)
 
Veckan som gått har det inte hänt så mycket. Som sagt så spelar jag & Martin mest, då vi båda två är spelnördar till max. Sen har vi kollat på film, tv osv. Har även hälsat på Martins mamma och spelat TP. Finns inte så mycket att göra här när det är snö överallt. Vill bara ha vår/sommar nu så man kan hitta på en massa! Typ fiska, plocka svamp eller paintball. Ska bli gött när Martin skaffar bil för då kan man ju åka iväg och hitta på fler saker också! Men så som det ser ut nu så sitter vi fast här i Mohed. Får väl se vart vi är om 1 år. :)
 
Åker hem till Karlstad på torsdag eller fredag. Inte riktigt bestämt mig ännu, men vill gärna vara hemma till helgen! Det är mycket som ska göras. Fixa referenser, skaffa nya p-piller, prata med chefen på jobbet, fira födelsedagsbarn, säga upp mitt abonnemang på telefonen och sådär. Mycket ärenden att uträtta nu, haha.
 
Känns fortfarande lite konstigt att man ska flytta hit. Ibland känns det bra och ibland känns det tråkigt. Är mer orolig över att jag inte kommer att trivas på arbetsplatsen. Har fått höra en del om TelePerformance när jag varit här nu, men jag vet ju som sagt vad jag är bra på och inte bra på. Så det ordnar sig nog! Och skulle det vara så att jag inte trivs så får jag helt enkelt söka något annat. Hoppas att mina erfarenheter räcker till då. :p
 
Men nu ska jag ta ur linserna, ta en ny snus och spela vidare. Ses till helgen, kompisar!
 




 
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!