Sista arbetspasset imorgon :'(

YO!
 
Idag har det gått snuskigt fort på jobbet, och imorgon är det mitt sista arbetspass!! Helt jävla galet, kommer sakna alla fruktansvärt mycket!
 
På söndag är det iallafall bestämt att jag åker. Jag längtar jättemycket efter Martin också, har varit skitjobbigt den här veckan. Trodde inte att det skulle kännas så tungt att vara ifrån han eftersom det bara handlade om två veckor, men NÄERU! Saknar honom jättemycket!
 
Kommer bli jobbigt att stå på tågstationen på söndag och säga hejdå till mamma och pappa. Som sagt, jag är jätte mappa-sjuk, men det här klarar jag. Jag har ju Martin. :)
 
Imorgon innan jobbet ska jag upp till vinden och kika lite på vad som kan va bra att ha med. Har ju lite IKEA-prylar som jag aldrig använt. Ska nog se till att även börja packa lite också!
 
Och mina kära böcker får jag antingen på onsdag eller torsdag. Ringde till Adlibris och dom sa att böckerna äntligen hade kommit in, så de skulle skicka dom imorgon! SWEET.
 
Och på söndag, då är det du & jag. <3
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!