PEPP!

YO!
Shit va pepp jag blev när jag kom hem idag från jobbet, angående personalfesten på lördag! Vill ha lördag typ nu så man kan få festa med alla sköna människor på jobbet.
 
På den förra personalfesten vi hade så var det ju lite stelt eftersom jag inte lärt känna så många där då. Jäkligt lätt hänt med tanke på att jag var asblyg i början och satt bara med dom man kände innan.... hehe. Men nu har man ju typ börjat prata med alla och har upptäckt hur roliga dom är, så nu får gärna lördagen komma! Det här blir ju också den sista personalfesten jag går på också, eftersom jag slutar jobba där sista April :( .....
 
Det enda problemet är att jag inte har någonstans att förkröka. Vi ska ju vara där 20:00 tidigast, så i värsta fall får man väl dricka lite hemma innan!
 
Imorgon är det ju fredag och då är jag ledig! Blir förhoppningsvis en sväng på stan med Frida. Måste dra till bolaget o köpa nåt gött, sen kanske det blir en kaffe på stan. Hoppas även att mina böcker som jag beställt har kommit imorrn också. Så jag har nåt att göra under kvällen, om en säger.
 
Mennneeeeee... aaa. Nu tänker jag kolla på film as usual och däcka i sängen. Haré gött!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!