På tåget mot S-hamn!

Hellu!

Jag överlevde min morgon utan tårar, framsteg! Var ju lite orolig över att jag skulle sitta och gråta på tåget påväg till Martin, eftersom det är så svårt att säga hejdå till mamma och pappa. Men det gick jättebra!

Jag kommer ju flytta tillbaka till Karlstad nångång i framtiden. Där vill jag leva, där vill jag dö såattsäga.

Vet ju att jag kommer trivas i Söderhamn, det gör jag ju varje gång jag är där haha. Men jag kommer sakna hela Karlstad och alla som finns där dygnet runt. Man kanske kan få mig ur från Karlstad, men Karlstad kan man inte få ur mig. ;) får se när jag kommer tillbaka över en helg. Tänkte att jag ska utbilda mig färdigt först innan jag åker tillbaka. En månad kvar det!

Har många som har stöttat mig och hjälpt mig jättemycket nu innan flytten. Kompisar, familj och t.om bekanta. Ni är guld! Stort tack.

Vi hörs när jag är i Söderhamn!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!