Onsdag!

Blä, det var jobbigt att säga hejdå på jobbet. Fick kramar och dom önskade mig lycka till och sa att dom kommer sakna mig. Jag kommer sakna hela Norstat fruktansvärt mycket! Brukar ju bara gå två, tre dagar, sen så längtar jag tillbaka till jobbet igen. Får väl se hur jag ska klara mig utan Norstat!
 
Det är mycket jag lämnar för både min och Martins skull, men det får det vara värt. Jag är ju redo för att träffa ännu fler nya människor och testa på ett nytt jobb, och för första gången, bli sambos! Vuxenpoängen stiger!
 
Igår hade äntligen mina böcker kommit också, så jag hämtade ut dom. Fyra fina böcker. Läste lite igårkväll innan jag somnade. Sjukt svårt att förstå ibland, då det är rätt invecklad engelska. Men det mesta förstår jag!
 
Ska strax göra mig klar nu här också, ska möta upp Cassie. Bjuda henne på fika och sådär för hon har ju fyllt år och jag missade hennes lilla kalas. Så då får vi ta igen det. Blir väl säkert en massa skvaller också. ;) Ska även besöka skatteverket för att fixa fram en avskattssedel!
 
Ha en awesome dag!
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!