Lekt färdigt för idag.

Nu har jag dolat färdigt för idag, tror jag.
 
Skatteverket hade flyttat till Karolinen, så avskattssedeln får jag ordna på fredag när jag ska va med mamma hela dagen.

Då ska jag köpa mitt Nintendo 64 med spelet Zelda: Ocarina of Time, också. Tung nostalgi som jag bara behöver betala 600:- för. Fick ju rätt mycket i lön nu. Så det enda jag har unnat mig själv nu den här månaden är ett par nya skor, 4 böcker och sen det här spelet. Resterande ska jag föra över på mitt kapitalkonto så jag har pengar över till busskort och mat som ska inhandlas nu när jag flyttar.
 
Pratade med Martin förut, och han sa att det är bra om vi sparar ihop pengar till en bil nu först och främst. Eftersom vi bor en bra bit utanför stan (typ i skogen) så krånglar det så med arbetstiderna och buss. Sen är det jäkligt bra att ha bil när man ska iväg och storhandla, vilket vi brukar göra en gång i veckan. Kan också va smidigt att ha bil sen om man ska köpa nån möbel. Va roligt äre att släpa med sig en säng/soffa på en buss? Nejtack.
 
Var även uppe på vinden för nån timme sen för att kolla vad som kan va bra att ha med sig. Blev inte så jättemycket, för jag orkar inte dra med allt på en gång. :p
 
Imorgon ska det tvättas och sådär. Lugn dag för mig själv, gött!!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!