Flyttar imorgon.

Imorgon är det den stora dagen. Imorgon flyttar jag till Söderhamn!
 
Känns konstigt. Jobbigt. Kul. Spännande. Ledsamt. Roligt. Typ alla känslor på en gång!
 
Jag har gråtit så mycket nu dom här senaste dagarna, för att jag har mått dåligt över att jag kommer flytta så jäkla långt bort. Det kändes enklare och lättare när jag flyttade till Oslo, för det tar ju bara 3 timmar dit. Men Söderhamn tar fan 6 timmar restid. Fruktansvärt jobbigt. Men nu ikväll så har det känts lite bättre.
 
Men det ska bli riktigt nice att få prova på ett nytt jobb och lära känna en ny stad! Hoppas bara Martin kommer stötta mig och finnas där för mig om jag får hemlängtan eller nåt annat...
 
Men. Imorgon. Då ska jag spela Zelda: Ocarina of Time. <3
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!