Bosatt i Söderhamn!

Yo!
 
Äntligen framme hos hjärtat i Söderhamn!
 
Igår när jag va framme plockade Anders och Therese upp mig (tusen tack) och körde hem mig till Martin. Det var bara att slänga upp all packning, för sen drog vi iväg till Bergviks pizzeria och käkade. Blev en görgod kebabtallrik! Gött med mat, hade bara käkat en macka under hela tågresan. :p
 
Idag har vi storstädat. Dammat och dammsugit och grejat. Ska bara hitta en plats åt mina kläder, det är ju en del. Haha. Så har jag givetvis spelat Zelda på N64:at. Älskade spel.
 
Imorgon blir det storhandling och besöka Martins mamma. Bra dag!
 
Sen på onsdag så blir det bio. Iron Man 3, såklart. Vad annars. Det är ju Thor och Iron Man som är mina andra män i livet. ;)
 
Nu ska vi spela vidare, sen blir det nån film. Mys. <3 Älskar dig, världens bästa Martin!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!