Bokhandling.

 
Godmorgon, på er!
 
Idag är det sista arbetsdagen för den här veckan, sen är jag ledig fram till på måndag skulle jag tro! Och på lördag är det ÄNTLIGEN personalfest! Temat är black and white, men jag kommer ändå köra på mitt nya gråa turtles-linne som jag köpte i måndags. MÅSTE ha den.
 
Fick ju hem mjukisarna jag beställt också, men självklart hade jag beställt fel storlek, så dom måste jag skicka tillbaka! Istället beställde jag ett par andra brallor från junkyard, för dom jag köpte från ridestore var inte så snygga IRL ändå. Hade också tydligen missat att det var världens största VITA ficka på arslet på byxorna. No thank you, haha.
 
Och nu på morgonen har jag beställt fyra böcker. Det är Warcraft-böckerna. Jag älskar ju själva storyn i spelet, så varför inte köpa böckerna för att verkligen hänga med i varför det är krig och vilka alla karaktärer är osv. :) Fick ju bli pocket, så jag köpte dom första fyra böckerna för bara 300:-! Har man nåt att läsa på tåget när man åker till Söderhamn. ;)
 
Men nu ska jag kolla på nån film och käka frulle! Haré gött.
 
Dom första fyra böckerna:
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!