100 frågor, vashego.

1. Hur gammal är du? 23 år

2. Hur gammal känner du dig?
Som 45, höhö.

3. Vad har du gjort i dag? Spelat och käkat haha. Men snart tar vi en promenad!

4. Vilken film såg du senast? Due date

5. Vem ringde du senast? Majda.

6. är du besatt av någonting?
Snus

7. Är du rädd för blod? Inte mitt eget :p

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Himlen. Alltså hos Martin i Söderhamn. ;)

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? Olof Palme, Göran Persson, Fredrik Reinfeldt... typ. :D

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Nope.

11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Väldigt blandat! Vitt, svart och färg.

12. När vaknade du i dag?
10.30

13. Vilken är din favorithögtid? Hösten tror jag.

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? i Usa!

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Stockholm, haha.

16. Hur vill du tillbringa din pension? Lösa körsord å drecke kaffe.

17. Vad lyssnar du på just nu? TVn i bakgrunden.

18. Har du någon gång brutit ett ben? Nope.

19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl?
Kryddor, kött, grönsaker, snus och dricka. Juice/cola/loka/ramlösa spelar ingen roll :p

20. Vem är din favoritkändis? Jag!

21. Vad är du på för humör just nu?  Lite trött, men blir nog snart piggare när vi drar ut i solen. :)
 
22. Vilka världsdelar har du varit i? Bara i Europa.

23. Snarkar du? Bara när jag är full.

24. Vilka yrken har du provat på? Dagisfröken, café, städare, marknadsundersökare, handel o sådär.

25. Hur går du helst klädd? Tights och nån skön tröja.

26. Vilket stjärntecken är du född i? Kräftan

27. Vilket är ditt favoritgodis? Geisha eller Bubbliz.

28. Vad sa du senast?
"Det är för nöje". Martin frågade om dom här frågorna var jobb-relaterat, haha.

29. Vilket var ditt bästa ämne i skolan? Bild och musik.

30. Vad har du på dig just nu? Tee från Cashwear och underkläder, haha.

31. Vilken är din favoritaffär? Junkyard!
 
32. Vad har du för storlek i kläder? L eller XL
33. Vad har du i dina fickor? Vette fan.

34. Vad köpte du senast? Snus

35. Hur många gånger har du flyttat? Fjärde gången nu.

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? Snus, dator och massa vin, haha,

37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? kväll!

38. Senaste filmen du såg på bio? Twilight tror jag.

39. Har du blivit sydd någon gång?
Nix.

40. Har du någon gång badat naken utomhus? Ja.
 
41. Vad åt du till frukost? Macka, ägg och kaffe.
 
42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Fjortis som bara brydde sig om killar.
 
43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Har inte ens körkort.

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Martin. Jag var så trött igår så han lagade maten och diskade. En sån grej tycker jag är att göra nåt extra för någon. :p

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? På nattduksbordet.

46. Vad var det sista du åt? Korvstroganoff.

47. Vem är världens vackraste kvinna? Jag?

48. Är du blyg? Till en början, ja. Men sen släpper det. ;)

49. Vilken var den sista konserten du var på? Westlife. <3

50. Vad heter du i andra namn? Berit och Kerstin.

51. Har du varit med om en bilolycka? Nej.

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Inte vad jag vet.

53. Vilken är den roligaste träningsformen? Danspass.

54. Har du några husdjur? Nej, men jag vill ha en hund. Helst igår!

55. Vill du gifta dig? I framtiden, ja.

56. Vad är du sugen på just nu? Ballerina kakor, hehehe.

57. Vad är klockan? 16.30

58. Vad är det konstigaste du ätit? Musslor.

59. Har du någon udda förmåga? Jag kan vifta på håret. Haha.

60. Var växte dina föräldrar upp? i Karlstad.

61. Vad önskar du dig i julklapp? Presentkort på IKEA eller nåt, kanske?

62. Har du någon gång uppträtt inför massa människor? Ja, när jag gick på gymnasiet, i musikklassen. Då uppträdde vi inför hela skolan. Jag sjöng och spelade gitarr. Aldrig mer. Sen så har jag ju spelat teater också på högstadiet. Visades för flera skolor i Värmland och för allmänheten.

63. Göteborg eller stockholm? Göteborg.

64. Har du sett någon dö? Nej.

65. Har du någon gång ringt polisen? Ja.

66. Hur många grader är det ute? Säkert kallt.

67. Vilken färg har ditt hus? Hemma i Karlstad? Gult. I Mohed? Gult. Höhö.

68. Vad sjöng du senast? Britney Spears - Lucky, haha.

69. Har du insett vilka som är dina äkta vänner? Ja.

70. Har du någon gång varit ”medverkande” i en rättegång? Nej, men fick se med klassen hur det gick till typ.

71. Har du svenskt ursprung? Ja. Och finskt.

72. Hur mycket väger du? För mycket.

73. Har du ett turnummer? Nej.

74. Vem kramade du sist? Martin.

75. Har du någon gång åkt snowboard? Ja.

76. Kan du åka skateboard? Nej, men jag vill lära mig!

77. Nämn någon du beundrar och varför? Syrran, för hon kan hantera många bollar i luften. :p

78. Har du gröna fingrar? Nej, men vill ha.

79. Har du svimmat någon gång? Inte vad jag kommer ihåg.

80. När lärde du dig senast någonting nytt? Varje dag. Martin lär mig nya saker hela tiden, haha.

81. Har du, eller har haft, något smeknamn? Ja gud ja. Stajna och Stinaberit är dom populäraste!

82. Vad skulle du göra om du fick full lön i ett år utan att behöva jobba? Om jag jobbade på Norstat då så hade jag fortsatt jobba där, älskar det jobbet haha. Annars hade jag nog levt livet. ;p

83. Är du vidskeplig? Näe, haha.

84. Vilka är dina största svagheter? Att jag blir väldigt lätt.

85. Vad händer till helgen? Åka hem till Karlstad!

86. Om du skulle få en miljon kronor för att hugga av den hand du inte skriver med, hade du gjort det då? Nej?? Då kan jag jö inte spela gitarr!

87. Vad har du gjort idag för att ditt liv ska vara bättre imorgon? Inte ett skit, jag mår skitbra så som jag har det!

88. Nämn tre saker du absolut inte kan göra? Laga mat, klappa spindlar eller simma med hajar.

89. Vilken är din favoritrestaurang? Oj. Hm. Brukar inte käka på restaurang, så jag vet tyvärr inte.

90. Bada eller duscha? Bada.

91. Är du bra på att laga mat? Haha nej. Eller jag kan väl laga mat, men jag är inte bra på det.

92. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb du har haft? Uniform? Inte direkt.

93. När och varför var du på sjukhus senast? Förra året för att hälsa på morfar.

94. Vilket är ditt drömyrke? Ingen aning. Men serietecknare vore ballt. Eller tvspels-testare. ;)

95. Har du några Piercings? Nej.

96. Löskokta, hårdkokta eller stekta ägg? Mellankokta ägg.

 97. Om du fick resa tillbaka i tiden och återuppleva en händelse, vilken skulle det vara? I stugan med mormor och morfar. När vi fiskade hela familjen.

98. Vad gjorde du 8.00 imorse? Sov.

99. Har du gråtit idag? Nej.

100. Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? Göra mig i ordning inför promenad!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!