Po-häng all day long!

Fan va naket och tomt det känns utan facebook. Jag som har varit en äkta facebooknörd tycker att det är rätt töligt fast ändå gött. Behöver rehab. Skulle ju egentligen behöva en riktig rehab från själva datorn också, men det kommer inte gå. Tyvärr. Jag är en datanisse.

Idag har jag, hela dagen, hängt med min brur Powzki i solen. Riktigt gött. 30+ här i Karlstad. Har diskuterat mycket om lördagen, hur otroligt dumma grejer man sagt då på fyllan. StinaBerit som pratar först och tänker sen. Men jag var iaf aldrig dryg mot någon. Jag ville ju bara kramas och förklara för alla hur bra dom är. Utom dom som va dryga då, givetvis.

Men nu snart bär det av till Po. Jag, Sebastian, Po, Hanna M och kanske Emmie ska dricka vin och må gött på The Hits på Koriander. Badass. Ska bara bli snygg(are) först.

Sådärja. Haré gött då.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!