Full rulle hela fredagen.

Idag är det fredag.

Har hämtat ut mitt junkyardpaket ÄNTLIGEN. Supernöjd med varorna. Efter det åkte jag & mamma till syrran för att hälsa lite på systerbarnen. Underbart att få träffa dom, då jag inte gjort det på ett bra tag! Och dom bara växer och växer, helt sjukt. Tiden går snuskigt fort!

Och så har jag och mamma storhandlat också. Efter det blev det en powernap. Och nu har jag vaknat till liv igen. Håller på att laga ris och chicken nuggets. Mamma och pappa har ju lämnat mig ytterligare en helg nu för att hänga i sommarstugan i Väse. Ska alltså sova själv här inatt. Panik. Men det klarar jag ... förmodligen.

Hoppas mathelvetet kan  bli klart snart, för Madicken orkar inte vänta (ja, Madicken från Junibacken. Och ja, jag är 23 år).

Ha en azm friday.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!