Tecknat färdigt Spyro!

Therese har tjatat på mig i nån månad nu att hon vill att jag ska teckna Spyro. Och Spyro är ju ändå en rätt cool karaktär. Minns ju när man var hemma hos en polare och lirade PS1, och då var det alltid Spyro som gällde.
 
Så här har du din efterlängtade bild, kompis!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Evah - En av Karlstads största bloggar

SVAR: Oavsett vilken anledning man bloggar för så tycker jag det är konstigt att man pendlar så. "Nu tar jag bloggpaus." "Nu är jag tillbaka". "nu tar jag paus igen".

Endera uppdaterar man regelbundet (en gång i månaden, varannan dag eller vad det nu är man gör) eller så har man paus ett tag och inte uppdaterar alls på kanske 3 dagar eller vad det nu kan vara, men jag förstår just inte varför de pendlar så. Ena dagen bloggpaus, nästa dag tillbaka och nästa dag bloggpaus igen. Det förstår jag inte.

2012-07-25 | 10:35:40
http://Evaaaahs.se
Evah - En av Karlstads största bloggar

SVAR: Jag har aldrig sagt att det är fel att ta ett break, men jag förstår fortfarande inte varför man måste skriva "bloggpaus" "inte bloggpaus", för bara för man inte uppdaterar ofta, så innebär det inte att man behöver ha bloggpaus. :)

Och ja, man uppdaterar när man känner för det. Men om du uppdaterar när du känner för det, går du in varje gång du inte känner för det och skriver att du har bloggpaus, eller struntar du bara i att skriva? :) När jag känner att jag inte har lust att skriva, så struntar jag i det. Men ska jag vara borta en längre tid från bloggen så skriver jag att jag har bloggpaus. :) Men bara för jag inte uppdaterar på en timme så har jag inte bloggpaus för det, så som många verkar göra idag. DET stör jag mig på. :) Sen behöver man absolut inte uppdatera 8 gånger på en dag, eller varje dag, men jag anser att BLOGGPAUS är en längre paus från bloggen och då är man borta från bloggen kanske två dagar och sen kommer tillbaka och uppdaterar igen som vanlig. :)

2012-07-25 | 11:54:04
http://Evaaaahs.se
Evah - En av Karlstads största bloggar

SVAR: Precis. :) Sen får ju även storbloggare ta pauser ibland, för det behöver alla, men det får ju inte bli jämt och hela tiden pendla mellan paus och inte. :)

2012-07-25 | 12:37:18
http://Evaaaahs.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!