Söndag.

Jävlar va gött det är att få vara ledig idag från städjobbet. Inte för att jag är bakis eller så, men gött när det är kanonväder ute. Ska snart dra mig ut för att leka med systerdotter. Men passar på att blogga lite först. ;)
 
Igår var det häng med Po! Han fick följa med mig till teknikmagasinet för att köpa såndär USB-adapter så jag kunde få internet på den stationära datorn. 250:- gick kalaset på, men vafan. Sjukt värt. Otroligt gött att ha internet på den stationära datorn nu iaf. Nu kan man ju börja spela massa spel igen, haha. Får ju passa på nu innan jag börjar plugga den 20e Augusti. :)
 
Och på kvällen så hängde jag, brorsan och Martin hemma hos Po. Vi beställde pizza, drack öl, spelade Besserwisser, kollade på Youtube-klipp och spelade Happy Wheels. Skön lördag, med andra ord!
 
Och idag kommer syrran och svåger hit. Vi ska grilla kyckling, och så ska de hämta systerdotter.
 
Isglass & Pettson med systerdotter för nån timme sen. :)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!