Megaförkyld.

Men skjut mig va tråkigt det är att vara förkyld!
 
Jag har ingen smak. Ingen lukt. Jag är täpt i näsan. Jag hostar. Jag nyser.
 
Och idag fick jag ett sms från jobbet också, en bekräftelse att jag skulle jobba DAG imorgon, 8 - 16. Har ju haft semester i 3v. Och jag har seriöst LÄNGTAT till att få börja jobba igen. Men näe. Då ska jag bli sjuk istället. HAPP.
 
Så vad har jag gjort idag för att fördriva tiden? Tagit ett bad, spelat Order Up (spel på iphonen), kollat på Solsidan, kollat på Eva&Adam, ätit Ben&Jerry, missbrukat nässpray, ätit spaghetti & köttfärssås... typ.
 
Och inte kan jag vara med på musikquizet imorrn heller. HEPP.
 
Ingen bra vecka, det här... om den inte gör mig frisk. Så.. gör mig frisk. Nu.
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!