Maxhäng, hundhäng, mathandlingshäng.

HEY!
Har hängt med Lina, Majda, Therese och hennes hund Dumle en sväng. Vi käkade lunch på Max, sen drog jag och Majda iväg och handlade på Maxi.
 
Fan va folk det ska va där jämt. Och jag blir så irriterad på alla som antingen står mitt i vägen eller går skitsakta framför en. Herregud. Får krupp på såna människor. Eller så äre kanske bara jag som är stressad för en gång skull. Blir ju så jävla uppe i varv när jag varit sjuk ett tag och får komma ut.
 
Ikväll blir det grillat och skräckfilm med Therese och Majda. Vet inte vilken rulle det blir än, men är sugen på en spökfilm. Dom är ju äckligast. Och maten består av grillade kotletter, zuccini, majskolvar, fetaost & vattenmelon och nån god sallad. Noll äckligt.
 
Ha en dretgo torsdag, kompisar!
 
Dumle tiggde lite mat i Majdas knä. ;)
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!