Häng i solen.

Tja.
 
Nu sitter jag hos Majda, helt själv. Hon är ju så jävla duktig och är iväg och tränar, medan en annan sitter i soffan framför en laptop och en fläkt som.. fläktar. 
 
Vi har hängt lite på stan också. Eller ja, vi satt väl vid teatern och drack ramlösa och snackade lite om allt och inget. Frågade Majda vad som hände då jag fyllde år, för jag minns ju typ inte ett skit. Ena stunden äre svart, sen minns jag nåt, sen äre svart igen osv. Men jag hade skött mig bra, eftersom jag varken spytt eller betett mig illa. Så det var ju bra! Haha.
 
Och när Majda kommer hem nu så ska vi fixa kyckling fajitas. Litte gött! Så ska vi se nån skräckfilm också. Skönt som fan att äntligen få komma ut och göra nånting efter att ha legat hemma i min grotta och varit sjuk sen i söndags.
 
// Svettig Berit
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!