Fredag.

Uh va gött å va hemma igen. Borta bra men hemma bäst, även om jag har haft kul med Majda dom här två dagarna. Vi har lagat nyttig mat, sett på film, handlat å hängt på stan en del. Awesomeness.
 
Men idag drog jag mig hemåt. Mamma ringde och sa att de hade med sig systerdotter Ellen, och att hon skulle sova över. Hur roligt?! Så jag drog hem dretfort, och runt 14.00 stack vi iväg och fiskade. 7 mörtar sammanlagt, SCORE! Och nu ikväll har vi käkat hemmagjord pizza och haft fredagsmys med Lejonkungen 3 och lite godis. :)
 
Imorgon ska jag köpa en USB-adapter så jag kan få internet på min stationära dator, sen blir det lite häng på Våxnäs eller nåt, kanske. Vi får se! Men adapter ska jag införskaffa iaf. ;)
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!