DANCE DANCE DANCE

Wuäh. Ursäkta att jag inte skrivit här på bra jävla länge. Tröttnar ganska lätt på bloggar, ibland. Men nu är jag väl tillbaka får vi hoppas!
 
Har hänt sjukt mycket sen jag uppdaterade sist, och det är ENDAST goda nyheter!
 
Först och främst fick jag jobbet som funktionär backstage på Putte i Parken. Sen så fick jag jobb på Norstat. Sen så blev jag antagen i alla ämnen jag sökt på Komvux! Jävla lyxliv.
 
PIP-jobbet är ju redan avklarat, och det var skitkul att få hänga i logerna bland alla stora artister. Alla jag jobbade med var sjukt trevliga och härliga att umgås med också! Kommer garanterat söka dit nästa år också.
 
Sen så har jag jobbat för fullt på Norstat, men nu är det ju semesterstängt till den 23 Juli. Men jag stortrivs där, har träffat massa sköna människor där och tycker faktiskt att det är skitkul att ringa och prata örat av folk. ;)
 
Och jag börjar plugga i Augusti nångång. Sweet!
 
Så det är väl det som har hänt sen jag uppdaterade sist. Otroligt gött.
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!