Nu börjar vi skolan!

Jävligt kasst uppdaterande här. Men så ni vet det så uppdaterar jag ju när jag känner för det. Är ingen storbloggerska direkt, så jag hoppas ni har överseende. ;)
 
Har jobbat hela veckan. Förutom fredag och lördag. Då kom Alfred och Ellen på besök, mina systerbarn. Dom har sovit över här och det har varit myyycket härj. Mamma och pappa är helt slut, haha. Men det har varit mysigt. Kollat på Petsson & Findus, lekt häst och annat.

Sen har jag spelat mycket WoW också. Det går i perioder det där, och just nu spelas det för fullt. Men nu är det slut på det.
 
Börjar ju skolan imorgon. Heltidsplugg i 2½ år. Plus massa deltidsjobb på Norstat. Det låter kanske jobbigt, men just nu är jag riktigt peppad. Det var jag inte tidigare idag.
 
Har haft det otroligt stressigt i huvvet de senaste dagarna. Det pågår fruktansvärt mycket, och är rädd över att tappa kontrollen över det. Funderade t.om på att ändra till deltidsplugg, men jag förlorar bara på det. Bättre att ta tag i det och göra det bästa utav det hela. Har inte ens testat på hur det kommer att bli framöver, men blir det för tufft för mig så skulle jag ju säga till, berättade min syo. Men som sagt - ska göra allt jag kan för att orka med allt. För jag är rätt säker på att jag överdriver och tror att allt är mycket värre än vad det egentligen är.
 
Men det kommer gå bra. Vet dock inte om jag vill bli förskolelärare längre, men sålänge man pluggar upp betygen så gott det går så är ju det bra. Kanske kommer på nån annan rolig utbildning man vill köra igång med?
 
Men nu ska jag dra på en film och sen sova. Mattematik 10.00 imorgon. Yes.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!