Litten update.

Long time no see, så att säga. Men nu kör vi. Update för i helvete.
 
Har inte gjort så mycket sen jag fick internet på min stationära dator. Har spelat WC3 och WoW. Uhja, töntstina is BACK! Har ju blivit sjukt mycket ändringar i WoW sen jag spelade sist, och det var 1½ år sen det. Men kör bara trial-version nu, då mitt riktiga konto håller på att låsas upp. Det var ju nån dåre som hade hackat den.
 
Sen så har jag även fått jobba! Otroligt gött. Vill aldrig mer ha semester i 5v till. Alex frågade ju mig vad jag hade gjort under min semester, men jag kan inte komma på nåt vettigt jag har gjort. Putte i Parken och festat, typ. Rolig semester!
 
Men idag har jag varit på bilbingo för första gången den här sommaren. Vann såklart ingenting, skitbingo. Jag kommer nog aldrig vinna pengar igen, efter att jag vunnit 10k på triss i julas. Once in a lifetime, det där. Men Cassie vann 100:- iaf. Haha, hon och fyra andra fick bingo på första raden, så de fick dela på 400:-! Värt.
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!