Forever alone.

Yo! Jag lever.
 
Har jobbat en del den här veckan. Pappa har fyllt 50. Har firat Mikaelas 25årsdag. Spelat WoW. Haft jättesvårt att sova. Typ.
 
Tycker det är skitjobbigt att vara hemma själv om nätterna. Men jag försöker ju så gott det går, för någon gång måste jag ju lära mig. Är ju ändå 23 år nu, haha. ;)
 
Idag är det fredag, och jag är ledig! Så då ska jag passa på att storstäda hela lägenheten. Ser förjävligt ut här när mamma & pappa är borta, haha. Det är kläder ÖVERALLT, t.om i köket. Reklampapper och lite disk. Bor som greve Dracula i deras sovrum med nerdragna persienner. Så idag bär det.
 
Och imorgon blir det jobb på Norstat från 11 - 16, sen städ på salongen direkt efter. En heldag med jobb, alltså. Gott!

SEN PÅ SÖNDAG KOMMER PÄRONEN HEM!!!!!!!!11 <3
 
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!