Helgen!

Uäääh, hej hoppla!

Personalfesten var riktigt trevlig! Var framme runt 18:50 och då var det mingel på gården. Fick mousserande rosévin. Sen så var det dags för mat, och det bjöds på tapas! Massa god mat, men åt dessvärre inte så mycket eftersom jag hade ätit lite innan, men det var jättegott!

Sen blev det frågesport. Jag svarade på endast en fråga av ca.. femton? Haha. Och alla skrattade åt mig när jag svarade... frågan var "Vad är det man firar den 5e Juni?" Och jag räcker upp handen först av alla, och skriker "SVERIGES NATIONALDAG!". Hörde hur mina arbetskamrater började fnissa först, o sen började folk skratta rakt ut och så sa de "HAHAHA, vet du ikke hvordan Sverige har sin nationaldag?!" Nej, tydligen inte. Haha.

Sen körde vi Beat for Beat(= Så ska det låta) och då fick jag vara i samma lag som chefen. Och vi kom på andra plats! Äkta teamwork, om jag får säga det själv. :)

Sen runt 00:30 fick jag åka med chefen tillbaka till Oslo för att sova. Bussar och tåg gick så krångligt, så lika bra att åka med tänkte jag. Tackade för skjutsen och gick hem till mig och däckade till nån film på datorn.

Igår tog jag lugnt hela dagen. Befann mig i grottan hela dagen med min SATC-box.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!