The end.

Har glömt att berätta detta här på bloggen, men jag fick förlängt på barnehagen med tre dagar. Varav jag har jobbat två dagar utav dom, så imorgon är det verkligen sista dagen jag ska jobba där och JAG VILL INTE. Jag vill stanna kvar av heeela mitt hjärta! Men eftersom dom inte behöver personal, så... :( himla tråkigt, alltså. Fan va jag kommer sakna alla.

Men jag får ta och blicka framåt nu också. Tänkte att jag skulle vara kvar på Personalhuset hela sommaren, men sen till hösten ska jag försöka få jobb på egen hand. På ett dagis, givetvis.

Nu ska jag börja packa, för imorgon efter jobbet bär det av till Karlstad! Stannar till den 12e Juni, så jag är där ett tag. Skönt! Sen ska jag nog laga mat.. och duscha.. och SOVA. Har varit så trött idag p.ga vädret. Fy satan.

Ha deeee!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!