Söndag, eller?

Hur fan kan det redan vara söndag? Den här helgen har ju knappt börjat, egentligen. Det har gått way too fast!

Men iaf, jag sket i att blogga igår. Orkade inte. Hade inget vettigt att skriva, heller. Men igår var det faktiskt årspremiär för mig att sitta och dricka öl i en park! Det var mycket trevligt, och sällskapet var råbra. Drog senare in till stan igen för att sätta oss på en uteservering på en hårdrocksklubb. Men jag drog mig hemmåt igen vid 23.00... jag börjar bli gammal, faktiskt.

Och idag har jag tvättat som en dåre. Tredje maskinen nu... och sista. Gött. Tagit hand om disken och skit har jag gjort också. Medge att det är dretgött & städa i sin egen takt och helt själv?


Nu ska jag plinka gitarr i väntan på att tvätten ska bli färdig. Smell ya'.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!