Nice busschaffis.

Imorgon åker jag hem till Karlstad igen! Har sån sjuk hemlängtan så det finns inte. Galet. Ska få träffa systerdotter och massa fint folk. Ser fram emot en riktigt bra helg. Kan jag behöva efter en tuff arbetsvecka.

Har haft så jävla ont i knäet, för jag har ju inte tränat nånting sen jag flyttade. Och att lyfta barn + mig själv är fan en vikt i sig, för shit va ont jag har. Går alltid ifrån jobbet haltandes. Vi har även städat hela barnehagen. Jag fick jobbet att rensa bort ogräs i sandlådan och sopa bort sand runt sandlådan och sopa bort massa grus. Woop, woop!

Och imorse var nog den sjukaste bussresan på länge. Började ju 8 imorse, men va inte på jobbet försen 08.30. Anledning? Mjo, busschaffisen visste inte vägen dit. Han missade totalt 7 hållplatser, och sket i att släppa av dom som hade tryckt på stoppknappen. Kan tillägga att det är en rätt bra bit mellan varje hållplats. Och sen när vi nästan ÄNTLIGEN var framme, så körde han åt fel håll igen, o där det stod att bussar inte får köra?! Tillslut fick ju en passagerare vägleda stackaren....

MEN... jag tog mig till jobbet iaf, och det är ju huvudsaken! Jobbade över den tiden jag hade missat också, så no hard feelings.

Nu ska jag vänta på att min tvätt ska bli klar så jag kan få sova.

Jobb 8 - 16. Packa 17:00. Hemfärd 18:15. Karlstad 21:20.

Ses i Karlstad, kompisar!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!