Men vad händer?

Har knappt ork till att blogga längre, men det är ändå inte så många som följer den här dretbloggen så det är väl skitsamma, haha.

Det enda som händer är att jag jobbar och åker hem varannan helg typ. Men imorrn äre min sista arbetsdag på världens bästa barnehage, så jag kommer lätt börja gråta imorrn när vi ska ha personalfest! Huuujedamig, va jag kommer sakna personalen och framförallt BARNEN! Fantastiska ungar, och alla med olika personligheter. Önskar jag kunde fått stanna där hela livet, tamejfan!

Sen i helgen så var min älskade och bästaste bäste vän här på besök i Oslo! Linn Möller pratar jag givetvis om, och vi hade skitkul! Tog det lugnt på fredagen med potatisgratäng och fläskfilé, sen var det fest på lördagen! Och det var också skitkul, bortsett från att en snubbe kom som inte jag kände, som gick runt o snacka skit om alla som var där. Snygg. Det var bara att skicka ut han, det!

Men tack Clara, Linn, Emma, Fors, Tomas och Anton för en råtrevlig kväll!

Skithungrig är jag också, men jag orkar inte laga mat. Är så trött på det. I-lands problem.

HA DEEEE
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!