Work, work. <3

Idag är det en bättre dag. Är på bra humör, och idag ska inte en jävel ta det ifrån mig.

Jag kommer aldrig sluta tjata om hur mycket jag älskar mitt jobb. Barn får en att bli så jävla glad och får en verkligen att tänka på annat än dryga proiblem som inte ens borde få finnas.

Jobbade över idag en timme, för det var barnehagedagen. Då kom föräldrarna förbi 15.30 och så åt vi soppa och grillade brödpinne. Dretgött vare!

Nu ska jag laga mat, duscha och kolla på Big Brother, Halv åtta hos mig och sen se på film. Imorgon väntar en ny arbetsdag and I can't wait, tamejfan.


Fast du gör mig absolut lyckligast, min älskade systerdotter!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!