Karma förfan?!

Nu är jag tillbaka i Oslo. Kändes skitgött att komma tillbaka. Har faktiskt saknat min nya hemstad!

Ska fan bli en ny StinaBerit efter dessa patetiska fasoner jag fått vara med om på sistonde. No more mr nice guy, hörrni! Nu ska jag leka rockstjärna på fritiden och agera dagisfröken när jag jobbar. Sounds like a plan. Stenhårt ska jag köra.

Näe. Skämt åsido. Kommer alltid vara snäll. Men ska lära mig säga nej hädanefter. It's a promise.

Nu funderar jag på hur i helvete jag ska orka städa och laga mat... somnade en sväng på bussen påvägen hem förut. Så trött har jag aldrig varit. Så nu är det extra jobbigt... har iaf börjat tvätta.

HAHA nu kom det en jävla austrialienare och knackade på. Vi är tydligen grannar. Skittrevlig kille. Fanny och AK höll på & smälta va söt han var. En annan tyckte att det var roligt med australiensk dialekt. Nyinflyttad och grejer. Norska polare bodde han med också. Vi bestämde iaf att vi skulle festa i helgen, så jälla nice!

Va glad jag blev nu. När jag mår som sämst över en snubbe som dumpat mig så flyger det helt plötsligt in nya grannar, och alla är karlar. KARMA?!?!?

// Dretnöjd Berit.

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!