Tisdag it is.

Halloy!

Jobbet hade inte fått in några jobb åt mig imorse när jag ringde.. men än är ju inte dagen slut. De kan ju likagärna ringa i eftermiddag och säga att jag ska iväg på jobb. Hoppas!! Är rastlös och behöver pengar.

Men ska ändå ta mig en vända ner på byn snart. Måste till banken. Var ju aldrig där igår... eller jag gick ju till banken, men självklart till fel bank. Och den banken jag egentligen skulle till låg nånstans jag inte har en aning om vart, så jag gick hem istället... Men ska dit nu idag med Fanny. Hon vet vägen! Ska ev. inhandla en ny mascara.

YEAAAAH, now you know. Ha en awesome tisdag.


Berit för ca 10 min sen.
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!