Tisdaaaag!

Fy i helvete va trött jag är nu.

Jobbade över en halvtimme... gratis. Visst, en halvtimme är inte mycket. Men det gör mig ändå tröttare, även om jag trivs som fan på barnehagen. Och idag har barnen varit helt fantastiska mer än vanligt. En liten kille där ville ha en massa kos. Sen brukar jag använda ordet "herregud" väldigt ofta på jobbet. Och idag när jag skulle klä på en liten tjej när vi skulle ut så sa jag "herregud" när hennes overall krånglade. Då sa hon "herregut!!" Haha, så jävla söt.

Och imorrn ska jag jobba en extra timme, så istället för att jobba från 8 - 16 som vanligt så jobbar jag imorgon från 7 - 16. Gött. Så jag får gå upp vid 05:00 imorrn, då jag ska möta upp min arbetskamrat 06:05 på tågstation. NICE!

Efter jobbet har jag hängt med mina sambos på stan. Vi tog en kaffe och tölade. Synd att man slutar så sent att solen är framme i typ en timme innan den går ner.. en vill ju hinna njuta av vårvädret förfan?!

Men nu har jag snackat klart. Nu ska jag och b-rudarna kolla på Big Brother, och sen ska jag nog fan ta & sova.

Ha de!

Puss på livet!
(tja fjortisbild från 2010)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!