Söndaaag!

Töligt galen fredag!

Var på fest hos några vid namn bröderna Eriksson, tillsammans med Tessan. Var massa folk där och träffade nya människor som var hur trevliga som helst! Sen gick jag in i dimman och gud vet vad va som hände. Träffade nån från Hells Angels när jag skulle in till stan igen, o sen skulle jag gå in på krogen, men kom inte (varför minns jag inte) och sen satt jag och drack mer vin på en trappa nånstans o sen gick jag hemmåt...

Gick fram till hamstern det första jag gjorde för att se vad han sysslade med. Då låg han där i sin bur i fosterställning. Jag minns att jag skrek "VAKNA!!!", men han rörde inte på sig. Så jag ringde AK och berättade att vår kära hamster har avlidit. Som det kan gå...

Igår var jag mest bakfull i hela världen också. Jag orkade inte ens gå ner till Deli De Luca (typ 10 meter) för att köpa cola. Tog mig 6 timmar innan jag gick iväg... laga mat var också väldigt jobbigt. Men jag somnade iaf tidigt, runt elva. Skönt!

Har nu varit vaken i nästan en timme och har redan börjat dagen med att börja tvätta. Ska snart börja plocka undan här hemma också.. åt alla andra. Sista gången jag gör det!

Bilder från i fredags:





Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!